Conform art. 9 din Ordonanța de Urgență nr. 34 din 2014 aveți la dispoziție 14 zile de la primirea produsului pentru a vă exercita dreptul de retragere, adică să returnați produsul fără a vă justifica decizia.
În plus față de dreptul de retragere menționat mai sus, Micos Romserv SRL vă oferă posibilitatea să returnați produsele achiziționate de pe micostore.ro pentru o perioadă de 30 zile de la momentul achiziționării.
Pentru realizarea returului este necesară prezentarea bonului fiscal sau a facturii pe care să fie înscris produsul care se dorește a fi returnat. Pentru finalizarea returului este necesară furnizarea datelor de identificare (nume, prenume, adresă de domiciliu), conform art. 319 din Codul Fiscal, si semnarea dispoziției de plată, în cazul returului de bani în numerar.
Dacă produsele pe care le-ați cumpărat nu sunt mărimea sau culoarea potrivite sau descoperiți că nu sunt potrivite scopului pentru care le-ați achiziționat Mico'Store vă oferă posibilitatea returnării acestora în scopul schimbării sau rambursării contravalorii acestora.
Pentru a fi acceptate la retur produsele trebuie să fie noi (să nu fi fost folosite). Transportul produselor se va face pe cheltuiala dumneavoastră.
Mico'Store își rezervă dreptul de a analiza și decide acordarea sau nu a returului pentru fiecare solicitare în parte.
Aveți două posibilități de a returna un produs:
1. Efectuați un retur fizic. Aduceți produsul la sediul Micos Romserv SRL, împreună cu bonul fiscal sau factura primită împreună cu produsul. Va rugam sa ne contactati prin e-mail la adresa (contact@micostore.ro) sau telefonic la numarul afisat pe site, pentru a va furniza detaliile locatiei si intervalul orar pentru returul fizic.
2. Efectuați un retur online:
• În cazul în care doriți să returnați produsul și să primiți contravaloarea acestuia, va rugăm să ne trimiteți solicitarea pe adresa de email contact@micostore.ro împreună cu următoarele informații: nume și prenume, număr comandă, IBAN, nume titular cont bancar, nume bancă, adresă bancă. Contravaloarea transportului nu se ramburseaza, acesta este costul unui serviciu realizat de o parte terta (o firma de curierat). Daca doriti sa realizam noi preluarea coletului retur de la dvs, prin intermediul curierului cu care avem contract, va rugam sa ne solicitati acest lucru in scris, contravaloarea transportului va fi scazuta din valoarea produselor ce va vor fi rambursate.
• În cazul în care doriți să schimbați produsul cu altul sau pentru probleme legate de garanție, va rugăm să ne trimiteți solicitarea pe adresa de email contact@micostore.ro împreună cu următoarele informații: nume și prenume, număr comandă, număr de telefon.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala dvs. prin intermediul curierului desemnat de către Micos Romserv SRL sau prin intermediul unui curier ales de dvs.
*Banii se virează în contul clientului în termen de 14 zile lucrătoare, în funcție de bancă. Cele 14 zile se calculează din momentul procesării returului.
Nu acceptăm colete returnate prin poștă română sau colete cu plata la destinatar.