Conform art. 9 din Ordonanța de Urgență nr. 34 din 2014 Cumpărătorul / Utilizatorul are la dispoziție 14 zile de la primirea produsului pentru a își exercita dreptul de retragere, adică să returneze produsul fără a își justifica decizia.
În plus, față de dreptul de retragere menționat mai sus, micostore.ro îi oferă Cumpărătorului / Utilizatorului posibilitatea de a returna produsele achiziționate de pe www.micostore.ro pentru o perioadă de 30 zile de la momentul achiziționării.
Pentru realizarea returului este necesară prezentarea bonului fiscal sau a facturii fiscale pe care să fie înscris produsul care se dorește a fi returnat.
Pentru finalizarea returului este necesară furnizarea datelor de identificare (nume, prenume, adresă de domiciliu), conform art. 319 din Codul Fiscal, și semnarea dispoziției de plată, în cazul returului de bani în numerar.
Dacă produsele pe care le-ați cumpărat nu sunt mărimea sau culoarea potrivite sau descoperiți că nu sunt potrivite scopului pentru care le-ați achiziționat, micostore.ro vă oferă posibilitatea returnării acestora în scopul schimbării sau rambursării contravalorii acestora.
Pentru a fi acceptate la retur, produsele trebuie să fie noi (să nu fi fost folosite).
Transportul produselor se va face pe cheltuiala dumneavoastră. micostore.ro își rezervă dreptul de a analiza și decide rambursarea intregii valori a returului pentru fiecare solicitare în parte.
Cumpărătorul / Utilizatorul are mai multe posibilități de a returna un produs:
1. Efectuarea unui retur fizic:
Aduceți produsul la depozitul micostore.ro, situat în București, Aleea Mizil, Nr 70-74, Hala 2, Sector 3, împreună cu bonul fiscal sau factura fiscală. Vă rugăm să ne contactați prin e-mail la adresa contact@micostore.ro sau telefonic la numărul 0749.233.449, pentru a stabili intervalul orar pentru returul fizic.
2. Efectuarea unui retur online:
În cazul în care doriți să returnați produsul și să primiți contravaloarea acestuia, vă rugăm să completați formularul de retur disponibil AICI sau să ne transmiteți solicitarea pe adresa de email contact@micostore.ro împreună cu următoarele informații: nume și prenume, număr comandă, IBAN, nume titular cont bancar, nume bancă, adresă bancă, motivul returului.
Coletul se expediază la adresa: București, Aleea Mizil, Nr 70-74, Hala 2, Sector 3, SC Micos Romserv SRL, persoană de contact Stan Constantin.
Dacă doriți să realizăm noi preluarea coletului retur de la dumneavoastră, prin intermediul curierului cu care avem contract, vă rugam să ne solicitați acest lucru în scris, contravaloarea transportului va fi scăzută din valoarea produselor ce vă vor fi rambursate.
În cazul în care doriți să schimbați produsul cu un altul sau pentru probleme legate de garanție, vă rugăm să ne transmiteți solicitarea pe adresa de email contact@micostore.ro împreună cu următoarele informații: nume și prenume, număr comandă, număr de telefon, motivul returului.
În situația în care produsul nu prezintă probleme legate de garanție, returnarea produselor se va face pe cheltuiala dumneavoastră prin intermediul curierului desemnat de către micostore.ro sau prin intermediul unui curier ales de dumneavoastră.
*Banii se virează în contul clientului în termen de 14 zile lucrătoare, în funcție de bancă. Cele 14 zile se calculează din momentul procesării returului.
Nu acceptăm colete returnate prin Poștă Română sau colete cu plata la destinatar.