Informatii Livrare Produse
Modalități și costuri de transport. Termene și condiții de livrare.
Livrarea Produselor este disponibilă pe teritoriul României, dar si in Europa*.
micostore.ro pune la dispoziția Cumpărătorului / Utilizatorului următoarele metode de livrare:
1. Expediere / Livrare prin curier rapid oriunde în România.
Livrarea Produselor se realizează prin intermediul curierului, la adresa specificată de Cumpărător/Utilizator în comandă.
Costurile pentru expedierea coletelor prin curier rapid sunt următoarele:
- Gratuit pentru comenzile cu o valoare mai mare de 399 Lei;
- 16.90 lei cost unic pentru livrare (atât pentru plata online cu cardul, virament bancar sau ramburs la curier), oriunde în România, fără limită de kilometri sau limită de greutate, pentru comenzile cuprinse intre 1 - 398.99 lei.
Comenzile sunt pregătite in ordine cronologica, iar livrarea prin curier se realizează în 24-48 ore lucrătoare din momentul expedierii, prin intermediul serviciului de curierat rapid.
Toate comenzile emise până în ora 14:00 vor fi expediate din depozitul micostore.ro în aceeași zi.
Nu se percep taxe pentru kilometri sau kilograme suplimentare.
* Excepții de livrare la termen pot face perioadele de Sărbători (luna Decembrie), reduceri (Black Friday) și condițiile meteo nefavorabile. În aceste perioade termenul de livrare de 24-48 ore lucrătoare poate fi depășit.
* Pot exista situații excepționale, când produsul comandat nu se mai află pe stoc în momentul comenzii sau se aduce pe comandă din stocul furnizorului. Produsele ce lipsesc momentan din stoc pot fi livrate în termen maxim de 15 de zile în limita stocului disponibil la fabrică.
Livrările se fac doar în zilele lucrătoare de Luni până Vineri, în intervalul orar 09:00-17:00.
2. Livrare la easybox Sameday (ridicare personală)
Plata produselor care urmează a fi livrate prin easybox se face online cu cardul în momentul plasării comenzii sau ramburs la easybox (plata ramburs la easybox se poate efectua doar cu cardul, nu cash).
Cumpărătorul/Utilizatorul va primi telefonic prin SMS și pe email un cod cu care își poate prelua comanda din pachetomat.
Costul pentru livrarea la easybox Sameday este de 16.90 lei, iar comenzile cu o valoare mai mare de 399 lei beneficiază de livrare gratuită.
3. Serviciul Click & Collect
Plăteste Online cu cardul sau prin virament bancar și ridică produsele gratuit din depozitul micostore.ro situat în Aleea Mizil, Nr. 70-74, Sector 3, București.
În pagina de finalizare comandă, la secțiunea Metodă de Livrare, alegeți Click & Collect - Ridică GRATUIT din incinta depozitului.
Plata se face online, utilizând cardul bancar, prin virament bancar sau la POS în incinta depozitului.
Nu se acceptă plata în numerar / cash în depozit.
După finalizarea comenzii veți primi un e-mail de confirmare, în care va fi specificată data aproximativă când produsele alese vor fi pregătite să fie ridicate de către dumneavoastră.
Programul de ridicare colete Click & Collect de la depozit este de Luni până Vineri în intervalul 09:00 - 17:00.
4. Serviciul de livrare în aceeași zi - disponibil doar pentru București. (serviciu momentan indisponibil)
Atât pentru plata online cu cardul cât și pentru plățile în sistem ramburs sau virament bancar, micostore.ro vă pune la dispoziție opțiunea de primire a produselor în aceeași zi, în București.
Costul livrării este de 26.90 Lei, indiferent de valoarea coșului de cumpărături.
Opțiunea este valabilă pentru comenzile emise până în ora 13:00, de Luni până Vineri!
Coletul o să fie preluat din depozitul micostore.ro în fiecare zi, de Luni până Vineri la ora 13:00 și livrat către destinatar.
Important: În situația în care destinatarul nu se află pe tot parcursul zilei la o singură adresă (spre exemplu este la serviciu până la ora 17:00), aveți opțiunea de a introduce și o adresă secundară (exemplu domiciliu), în câmpul de observații, cu mențiunea de a ne transmite toate informațiile astfel încât, coletul să poată fi livrat în aceeași zi.
Livrările se efectuează de Luni până Vineri până la ora 21:00.
*5. Serviciul de Livrare internațională
Putem efectua, la cerere, livrări internaționale în cadrul Uniunii Europene.
Pentru acest tip de solicitări, vă rugăm să ne contactati la contact@micostore.ro, precizând produsul sau produsele dorite și țara (adresa completă inclusiv codul postal) în care doriți să fie expediat coletul, urmând a vă comunica costul transportului aferent comenzii dumneavoastră.
Pentru livrările internaționale se acceptă doar plata făcută cu cardul online sau prin virament bancar, nu se expediază colete în sistem ramburs.
Termene şi Condiţii de Livrare.
În cazul comenzilor cu ridicare personală este necesar ca persoana care va prelua coletul să prezinte la punctul de ridicare un act de identitate sau numărul comenzii.
Cumpărătorul/Utilizatorul va fi contactat telefonic de către Curier în prealabil pentru a obține confirmarea prezenței acestuia la adresa aleasă pentru livrarea Comenzii.
Cumpărătorul/Utilizatorul se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată, în intervalul orar în care curierul îl anunță că livrează comanda, în caz contrar urmând a suporta taxa de transport aferentă unei posibile noi livrări. Intervalul orar în care se livrează comanda va putea fi modificat doar cu acordul curierului.
În cazul în care Cumpărătorul/Utilizatorul se află în imposibilitatea recepționării comenzii în mod personal, comanda va fi lăsată la adresa precizată doar unei persoane cu vârsta mai mare de 18 ani și doar în cazul comunicării prealabile către curier a numărului comenzii.
Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către micostore.ro la momentul predării produselor comandate către Cumpărător/Utilizator sau a ridicării acestora din depozit sau easybox Sameday.
Recepția Produselor
Cumpărătorul/Utilizatorul are obligația de a semna bonul de livrare (AWB) prezentat de către curier la livrarea produselor comandate, la care este anexată nota de livrare ce conține toate informațiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, preț).
De asemenea, Cumparatorul/Utilizatorul va verifica dacă produsele sunt deteriorate sau dacă există lipsuri, iar eventualele probleme vor fi menționate în mod olograf pe nota de livrare, pentru a putea fi luate în considerare. Orice reclamații ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.