Operator procesare comenzi magazin online
Ne dezvoltăm echipa cu o persoană proactivă, serioasă, cu bune abilități de organizare și atenție la detalii.
Cerințe:
- Persoană activă și dispusă la efort fizic;
- Spirit organizatoric și abilitatea de selectare a produselor de pe rafturi în funcție de comenzi și pregătirea/ambalarea pentru expediție
- Cunoștințe operare PC;
- Respectarea termenelor date și a regulilor stabilite;
- Permis de conducere categoria B constituie un avantaj.
- Experiență de lucru în depozit magazin online constituie un avantaj.
Descrierea sumară a sarcinilor job-ului:
- Preluarea comenzilor și ambalarea acestora, conform factură/comandă;
- Întocmirea documentelor necesare pentru livrare (factură + AWB);
- Verificarea loturilor și ambalarea conform cerințelor;
- Etichetarea produselor;
- Recepția produselor și așezarea acestora pe raft, în depozit;
- Efectuarea diferitelor sarcini de mutare a mărfii în depozit
- Etichetarea coletelor și așezarea acestora în zona destinată fiecărui curier în parte;
- Găsirea constanța de soluții privind rapiditatea și eficientizarea așezării mărfii în depozit și a ambalării.
- Participarea la inventarierea produselor.
Beneficii:
- Stabilitate.
- Program de lucru: Luni – Vineri (08:00 – 17:00, cu 1h pauză de masă).
- Tip de colaborare: contract individual de muncă, perioada nedeterminată.
- Salariu fix (se discuta pe baza experienței, în urmă interviului).
- Decontarea transportului.
- Spor ore suplimentare 100%.
Oferim și posibilitatea de aplicare pentru part time, cu stabilirea ulterioară a programului de lucru (în cazul studenților)
Activitatea se desfășoară în depozitul nostru, situat în București, Sector 3, Aleea Mizil, Nr 70-74 (zona Theodor Pallady, metrou 1 Decembrie / Nicolae Teclu)