Livrare rapidă din stoc, fără taxe extra pentru km sau kg suplimentare. Pentru oferte personalizate sau cantități mai mari, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon: 0749.233.449. Mulțumim!

GigaMic Quixo Classic, Jocuri de strategie si logica

169,90 Lei (-20%) 135,92 Lei
Beneficii client:
✅ Livram rapid din stoc propriu
✅ Transport 13.90 lei la plata cu card
❤️ Transport gratuit la comenzi peste 399 lei
Stoc epuizat

Durata de livrare: 24-48H

Cod Produs: GIG-Quixo Ai nevoie de ajutor? 0749233449
La achizitionarea acestui produs primiti 13 puncte de fidelitate
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Video (1)
  • Review-uri (0)
Quixo Classic, Joc societate de strategie si logica

Un joc multi premiat international, pentru care inveti regulile in 3 secunde, dar iti ia o viata sa devii maestru.

Castiga jucatorul care creeaza si anunta o linie orizontala, verticala sau diagonala de cinci cuburi cu semnul sau.

Jucatorul care creeaza o linie cu marcajul advers, pierde partida, chiar daca acest lucru se datoreaza formarii in acelasi timp a propriei linii.

Scopul jocului este crearea unei linii orizontale, verticale sau diagonale, de 5 cuburi cu acelaşi marcaj, X sau O

Regulament de joc:

PREZENTAREA ŞI PREGĂTIREA JOCULUI
În zona centrală a platoului de joc, sunt dispuse 25 de cuburi. Fiecare cub este caracterizat printr-o faţă marcată cu X, o faţă marcată cu O şi patru feţe neutre nemarcate.

La începutul partidei, toate cuburile sunt aşezate cu o faţă neutră în sus.

Reguli pentru 2 jucatori:
Pe rând, fiecare jucător alege un cub şi îl deplasează după regulile descrise în continuare. În nici un caz, un jucător nu are voie să sară un tur.

Alegerea şi mişcarea cubului
Jucătorul alege şi mută un cub de pe marginea platoului, a cărui faţă superioară este fie neutră, fie însemnată cu marcajul său. La primul tur, jucătorii nu au altă posibilitate decât de a mişca un cub cu faţa superioară neutră. Niciodată nu se poate alege un cub cu marcajul adversarului.

Schimbarea marcajului
Dacă faţa superioară a cubului este neutră sau cu marcajul corespunzător jucătorului, cubul va fi reaşezat întotdeauna cu marcajul corespunzător jucătorului pe faţa superioară.

Reaşezarea cubului
Jucătorul reaşează cubul la una dintre extremităţile şirurilor incomplete, rezultate prin ridicarea cubului de pe platou; el împinge şirul de la unul din capete, pentru a face loc cubului în vederea reaşezării.
Nu este admis ca un cub ridicat să fie aşezat pe platou în acelaşi loc.
Cubul trebuie aşezat pe platou împingând şirul incomplet din A, B sau C.

Sfârşitul partidei
Câştigă jucătorul care creează şi anunţă o linie orizontală, verticală sau diagonală de cinci cuburi cu marcajul său. Jucătorul care creează o linie cu marcajul advers, pierde partida, chiar dacă acest lucru se datorează formării în acelaşi timp a propriei linii.

Reguli pentru 4 jucatori
Jucătorii formează echipe de doi, aşezarea făcându-se faţă în faţă; 
ordinea de joc este în sensul acelor de ceas.

In funcţie de înţelegerea de la începutul partidei, partenerii pot sau nu să se sfătuiască în timpul jocului.

Derularea unei partide
Pe rând, fiecare jucător alege şi deplasează un cub după regulile descrise în continuare.

Alegerea şi mişcarea cubului
Jucătorul alege şi deplasează un cub de la periferia platoului, cu faţa neutră sau cu marcajul său, dacă punctul este orientat către el; de fapt, orientarea punctului determină cine din echipă poate juca cubul.

La primul tur, jucătorii nu au altă posibilitate decât de a alege un cub neutru. Niciodată nu poate fi jucat un cub cu marcajul advers.

Schimbarea marcajului
Indiferent dacă cubul ales este neutru sau cu marcajul jucătorului, întotdeauna va fi reaşezat cu marcajul corespunzător jucătorului pe faţa superioară; jucătorul va orienta punctul în aşa fel încât să determine cine din echipă va putea să rejoace acel cub.

Reaşezarea cubului
Jucătorul reaşează cubul la una dintre extremităţile şirurilor incomplete, rezultate prin ridicarea cubului de pe platou; el împinge şirul de la unul din capete, pentru a face loc cubului în vederea reaşezării.
Nu este admis ca un cub ridicat să fie aşezat pe platou în acelaşi loc.
Cubul trebuie aşezat pe platou împingând şirul incomplet din A, B sau C.
Un jucător este obligat să-şi joace turul, cu excepţia cazului când nu are un cub neutru sau unul cu marcajul său, cu punctul orientat către el.

Sfârşitul partidei
Câştigă echipa care creează şi anunţă o linie orizontală, verticală sau diagonală de cinci cuburi cu marcajul corespunzător echipei, indiferent de orientarea punctelor de pe cele 5 marcaje. Echipa care creează o linie cu însemnele adversarului, pierde partida, chiar dacă acest lucru se datorează formării în acelaşi timp a propriei linii.

Durata unei partide: intre 10 şi 20 minute.
Numar jucatori: 2-4
Varsta recomandata: 8 ani+
Dimensiuni cutie: 28 x 28 x 6 cm


Avertismente! Jucaria/produsul poate contine piese mici care se pot inghiti sau inhala existand pericolul de sufocare. Indepartati orice ambalaj al jucariei/produsului inainte de a da jucaria/produsul copilului. Va rugam sa supravegheati copilul in timp ce se joaca/foloseste acest produs. Pastrati instructiunile si etichetele pentru referinte viitoare. Pastrati jucaria/produsul departe de foc, feriti jucaria/produsul de temperaturi ridicate si umiditate. Produsul este nou si comercializat in ambalajul original al producatorului. Imaginile au caracter informativ. Nuanta, tonul si intensitatea culorii pot varia in functie de monitor.

Tip produs: Joc de inteligenta

Material: Lemn

Varsta recomandata: 7 ani +, 8 ani +, 9 ani +, 10 ani +

Recomandat pentru: Fete, Baieti

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni - Vineri: 09:00 - 17:00

0749233449 contact@micostore.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!