Livrare rapidă din stoc, fără taxe extra pentru km sau kg suplimentare. Pentru oferte personalizate sau cantități mai mari, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon: 0749.233.449. Mulțumim!

Carti de joc UNO

OEMM
1 Review
-40%
24,90 Lei (-40%) 14,94 Lei
Beneficii client:
✅ Livram rapid din stoc propriu
✅ Transport 13.90 lei la plata cu card
❤️ Transport gratuit la comenzi peste 399 lei
In stoc

Durata de livrare: 24-48H

Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: IL1103152 Ai nevoie de ajutor? 0749233449
La achizitionarea acestui produs primiti 1 punct de fidelitate
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (1)
Jocul de carti UNO este un joc pentru distractia intregii familii, foarte popular in toata lumea.

Poate fi jucat de catre 2 pana la 10 persoane, fiind cu atat mai incitant cu cat numarul jucatorilor este mai mare.

Constituie o modalitate excelenta de a petrece timpul cu prietenii sau in familie, asigurand distractia tuturor.

Scopul jocului este de a fi primul jucător care înscrie 500 de puncte, obținute, de obicei, pe parcursul mai multor runde de joc, iar primul care joacă toate cărțiile proprii și înscrie puncte pentru cărțile încă deținute de ceilalți jucători.
 

Pachetul este alcătuit din 108 cărți: câte patru „Joker” și „Joker - ia patru” și 25 fiecare din patru culori diferite (roșu, galben, verde, albastru). Fiecare culoare are câte un zero, câte două cărți din fiecare număr de la 1 la 9 și câte două din „stai o tură”, „ia două” și „schimbă direcția”. Aceste ultimele trei tipuri sunt cunoscute sub numele de „cărți de acțiune”.
 

Pentru a începe, șapte cărți sunt împărțite fiecărui jucător, iar cartea superioară a pachetului rămas este răsturnată și pusă deoparte pentru a începe pila de aruncare. Jucătorul din stânga dealerului joacă primul, cu excepția în care prima carte din teancul de aruncare este o acțiune sau un Wild card (vezi mai jos). La rândul fiecărui jucător, acesta trebuie să facă una dintre următoarele:

- să joace o carte care se potrivește în culoare, număr sau simbol
- să joace un Joker sau un Joker „ia patru” care poate fi jucată (consultați restricția de mai jos)
- să extragă cartea de sus din pachet, apoi să o joace dacă este posibil


Cărțile sunt jucate prin așezarea cu fața în sus deasupra grămezii de aruncare. Jocul se desfășoară în sensul acelor de ceasornic din jurul mesei.


Cărțile de acțiune sau Jokerii au următoarele efecte:

Card Efect atunci când este redat din mână Efect ca prima aruncare
Stai o tură Următorul jucător în secvență ratează o tură Jucătorul din stânga dealerului ratează o tură
Schimbă direcția Ordinea de joc comută direcțiile (din sensul acelor de ceasornic în sens invers acelor de ceasornic sau invers) Dealerul joacă primul; jocul se desfășoară în sens invers acelor de ceasornic
„Ia două” (+2) Următorul jucător extrage două cărți și ratează o tură Jucătorul din stânga dealerului extrage două cărți și ratează o tură
Joker Jucătorul declară următoarea culoare care se va juca (poate fi utilizată la orice tură, chiar dacă jucătorul are culoarea potrivită; culoarea actuală poate fi aleasă ca următoare la potrivire) Jucătorul din stânga dealerului declară prima culoare care se potrivește și joacă o carte din acea culoare
Jokerul „ia patru” (+4 și Joker) Jucătorul declară următoarea culoare care se va juca; următorul jucător în secvență extrage patru cărți și ratează o tură. Poate fi jucat legal numai dacă jucătorul nu are cărți de culoarea curentă (vezi Pedepse). Jucătorul pune cartea înapoi în pachet, se vor amesteca din nou cărțile și se răstoarnă prima carte de sus pentru a începe jocul

Un jucător care extrage din pachet trebuie să joace sau să păstreze acea carte și nu poate juca nicio altă carte din mână în acea tură.
Un jucător poate juca o carte Joker în orice moment, chiar dacă acel jucător are alte cărți jucabile.
Un jucător poate juca o carte Joker „ia patru” doar dacă acel jucător nu are cărți care să se potrivească culorii curente. Jucătorul poate avea cărți de o culoare diferită care se potrivește cu numărul sau simbolul curent sau cu o carte Joker și totuși joacă cartea Joker „ia patru”.  Un jucător care joacă un Joker „ia patru” poate fi provocat de următorul jucător în ordine (vezi Pedepse) pentru a dovedi că mâna lor îndeplinește această condiție.
Dacă întreaga punte este utilizată în timpul jocului, ultima aruncare este pusă deoparte, iar restul grămezii este amestecat pentru a crea un nou pachet. Jocul continuă normal.
Este ilegal să schimbați cărți de orice fel cu un alt jucător.

Un jucător care urmează să își joace ultima carte trebuie să strige „Uno” ca avertisment pentru ceilalți jucători. 
 

Primul jucător care scapă de ultima lor carte („ieșire”) câștigă mâna și obține puncte pentru cărțile deținute de ceilalți jucători. Cărțile numerice își numără valoarea nominală, toate cărțile de acțiune contează 20, iar Joker și Joker „ia patru” contează 50. Dacă se joacă o carte „ia două” sau Joker „ia patru” pentru a ieși, următorul jucător din secvență trebuie să tragă numărul corespunzător de cărți înainte de a se calcula scorul.
 

Primul jucător care înscrie 500 de puncte câștigă jocul.
 

Pedepse


- Dacă un jucător nu strigă „Uno” după ce și-a pus ultima carte și este prins înainte ca următorul jucător în secvență să ia o tură (de exemplu, joacă o carte din mână, trage din pachet sau atinge aruncarea grămadă), trebuie să tragă două cărți ca penalizare. Dacă jucătorul nu este prins la timp (sub rezerva interpretării) sau își amintește să strige „Uno” înainte de a fi prins, nu suferă nicio penalizare. 
- Dacă un jucător joacă o carte Joker „ia patru”, următorul jucător poate contesta utilizarea acesteia. Jucătorul care a folosit Joker-ul „ia patru” trebuie să-și arate mâna în mod privat jucătorului care îl provoacă, pentru a demonstra că nu are cărțile potrivite. Dacă provocarea este corectă, atunci jucătorul provocat trage în schimb patru cărți. Dacă provocarea este greșită, atunci provocatorul trebuie să tragă șase cărți; cele patru cărți care trebuiau trase plus încă două cărți.

Joc cu doi jucători

 

Într-un joc cu doi jucători, cartea „Schimbă direcția” acționează ca o carte „Stai o tură”; când este jucată, celălalt jucător ratează o tură.


Regulile casei

 

Următoarele reguli oficiale ale casei sunt sugerate în regulamentul Uno, pentru a personaliza jocul:

- Scapi mai ușor de carți: Dacă ai două cărți de aceiași culoare, simbol și număr ai dreptul de a le pune pe amândouă
- Uno progresiv : Dacă se joacă o carte de extragere, iar următorul jucător are aceeași carte, poate juca acea carte și poate „îngreuna” pedeapsa, care se adaugă penalizării curente și o transmite următorului jucător.  (Deși un +4 nu poate fi stivuit pe un +2 sau invers. ) Această regulă internă este atât de frecvent utilizată încât a existat o surpriză pe Twitter pe scară largă în 2019 când Mattel a declarat că stivuirea nu face parte din regulile standard ale Uno. 
Seven-O : Când se joacă un 7, persoana care a jucat poate alege să-și schimbe mâna cu cea a altui jucător. Când se joacă un zero, toți jucătorii își trec mâinile spre următorul jucător, depinzând de ordinea de joc.
- Jump-In : Dacă un jucător are exact aceeași carte (atât numărul, cât și culoarea) precum cartea de sus a grămezii de aruncare, o poate juca imediat, chiar dacă nu este rândul lor. Jocul continuă apoi de parcă acel jucător tocmai și-ar fi luat rândul.
Sursa: Wikipedia.org

Varsta recomandata: 6 ani +, 7 ani +, 8 ani +, 9 ani +, 10 ani +

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.
Achizitie verificata

Stan Georgiana,

Un joc foarte potrivit pentru întreaga familie.

Raspunde

A fost util acest review?

Suport clienti Luni - Vineri: 09:00 - 17:00

0749233449 contact@micostore.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!